Institut Les Termes

• Augmenta la mida de la font
  • Mida de la font per defecte
  • Disminueix la mida de la font
Inici Departaments Orientació

• Atenció Individualitzada

L'alumnat de la USEE visita el MNAC

Correu electrònic Imprimeix PDF

El passat 7 de març els alumnes de la USEE hem realitzat una visita guiada al MNAC sobre unes obres dels segles XIX i XX de les quals hem conegut els seus secrets.

20162017esouseemnac1

20162017esouseemnac2

La USEE assisteix al Festival Filmets de Badalona

Correu electrònic Imprimeix PDF

El passat dimecres 26 d'octubre els alumnes de la USEE vam anar al Festival Filmets de Badalona. Vam veure animacions de diferents estils com, per exemple, animacions en 3D, en dibuix, etc. Ens va agradar la sortida i la volem repetir el proper curs!

20162017useefilmets20161

L'alumnat de la USEE visita el MNAC

visitauseemnac1 16

visitauseemnac2 16

El passat dia 16 de febrer de 2016 els alumnes de la USEE vam anar al MNAC (Museu Nacional d’Art de Catalunya), a Barcelona, per estudiar les característiques del retrat i l’autorretrat i per posar-lo en pràctica. Vam utilizar el tren i el metro per poder arribar, i després vam haver de pujar a Montjüic per arribar al museu. Cap a les 10:00 vam entrar, vam deixar les nostres coses en calaixos tancats amb clau i la guia de la visita ens va anar explicant. Ens va mostrar un munt de quadres, fins i tot escultures. Finalment, vam fer el taller on cadascú va crear el seu collage a partir d’una foto pròpia i imaginació.

Lídia Rodrigo 3rB

Projecte Vapor Llonch Alumnes d'ESO

1415005useevaporllonch01

1415005useevaporllonch03

PROJECTE VAPOR LLONCH: Coneixement d’oficis curs 2014 - 2015

Projecte adreçat als alumnes que finalitzen l’Educació Secundària Obligatòria i desconeixen a quin tipus d’ocupació i/o formació (CFGM o Formació Ocupacional) volen orientar el seu futur. També és un recurs pels joves que graduant o no, descarten seguir estudiant i volen incorporar-se al món laboral.

Durant aquest curs participaran 9 alumnes de 4t d’ESO. Els tallers es faran els dilluns i són els següents: Electricitat, Forn i Pastisseria, Metall, Automoció, Arts Gràfiques, Cuina i Restauració i Fusteria.

1415005useevap8orllonch0

1415005useevaporllonch06

ELECTRICITAT: 20 i 27 d’Octubre i 5 de Novembre del 2014

En aquest taller els alumnes han conegut els diferents oficis del sector de les instal·lacions: l’electricitat, la fontaneria i l’energia solar tèrmica. En el taller d’electricitat els alumnes van aprendre tècniques de corbat de tub de PVC, a interpretar esquemes elèctrics i a realitzar una instal·lació elèctrica sota tub de PVC. En el taller de fontaneria van aprendre tècniques de preparació d’una canonada de coure i, també, tècniques de soldadura tova i van realitzar una petita instal·lació de fontaneria. Per finalitzar el taller, l’últim dia vam anar al Parc Central del Vallès on els professors van conscienciar als alumnes sobre l’estalvi energètic i les alternatives energètiques que no produeixen cap tipus de contaminació. A més, els alumnes van muntar per parelles tres equips solars formats per col·lector i acumulador termosifònic.

La USEE visita la seu central del Viena

Correu electrònic Imprimeix PDF

El dia 2 de novembre de 2016, els alumnes de la USEE hem visitat la seu central de la cadena de restauració del Viena al polígon industrial de Can Roqueta de Sabadell. Ens han explicat la història del Viena, hem vist el centre logístic i de fabricació del menjar. Finalment, hem tastat alguns productes del Viena i hem gaudit molt.

20162017useeviena1

20162017useeviena2

L'alumnat de la USEE visita el Punt Blau del Parc Central del Vallès

Correu electrònic Imprimeix PDF

punt blau 2016El dia tres de maig de dos mil setze, el grup de la USEE va anar al Punt Blau del Parc Central Vallès per aprendre una mica més de la tasca del reciclatge. La sortida va començar a les 9 hores, a la planta baixa, on ens vam reunir tots els membres de la USEE per anar a agafar el mini-autobús que ens va portar a la deixalleria.

A l'arribar al punt blau ens va atendre una dona que ens va fer una visita guiada i ens va explicar que amb el cautxú de les rodes de cotxe es fan unes boletes petites que s'utilitzen per fer el terra dels parcs i per la gespa artificial dels camps de futbol. L'altra cosa que cal destacar del que va explicar és la classificació dels residus a l’hora de llençar-los. Ara us ho explico detalladament:

El paper i el cartró van al contenidor blau. El vidre, al contenidor verd, però els gots de vidre no van al verd, les restes del menjar com la pell de mandarina van al contenidor marró i al contenidor groc van els plàstics i els brics.

En finalitzar la visita vam anar a esmorzar al Parc Central Vallès i també amb l'estona que ens quedava per tornar a l'institut vam aprofitar per jugar al «pica-paret». Com a regal d'haver anat al punt blau ens van donar un «BOC'N'ROLL», que és com una bossa per ficar l'entrepà per no haver de portar paper de plata i així evitar la contaminació. Al tornar a la USEE vam parlar de l’excursió.

Andreu Amat, 2nD ESO

Visita Ràdio Sabadell Alumnes USEE

1415021esouseeradio1   1415021esouseeradio2

Alumnes de la USEE a Ràdio Sabadell

El dia 6 de maig de 2015, els alumnes de la USEE hem visitat la Ràdio de Sabadell. Per començar, hem estat esmorzant al pati de la ràdio. Després ens han explicat la historia de l'edifici on es trova la ràdio i les parts que té. Ens ha sorprès que l'antena que es trova al terrat, té forma de paella i que hi ha una altra al camp de futbol que rep la senyal d'aquesta primera. A continuación, ens han donat l'oportunitat de gravar una entrevista a tres nois. Aquesta entrevista es sentirà aquesta mateixa tarda per la ràdio i estarà penjada a la web de la ràdio. Finalment, ens han explicat la part técnica de la ràdio i els estudis necessaris per treballar-hi.

Visita al Parc Catalunya Alumnes USEE

1415003useeparccatalunya01   1415003useeparccatalunya02

Alumnes de la USEE al Parc Catalunya de Sabadell

Els alumnes de la U.S.E.E. (Andreu Amat, Aridai Casas, Issam Alaoui, Izan López, Marina Vall-Llovera, Aitor Carmona, Lidia Rodrigo i Tyron Saldaña) hem anat avui al Parc de Catalunya. Quan hem arribat, hem vist la fauna (els ànecs i cignes). Després hem jugat una estona i finalment hem vist la flora del parc. Hem arribat al institut i hem fet una activitat de dibuix. Ens ho hem passat molt bé.

Article escrit per: Aitor Carmona i Lidia Rodrigo.